קו התמיכה: 03-6022934

בשיתוף האגודה לזכויות החולה

השקענו מאמץ רב להנגשת  מידע למניעה ולטיפול בשבץ מוחי, השנה העברנו הרבה מהפעילות הזאת, בתוקף הנסיבות, לעולם הדיגיטל

  • אתר האינטרנט ודף הפייסבוק של העמותה :

העלינו גרסה חדשה ומשופרת של אתר האינטרנט שלנו. באתר אפשר למצוא מאגר ידע גדול בנושא שבץ מוחי, מניעה, טיפול, שיקום, מימוש זכויות, ועוד, הוספנו מידע חדש ומעודכן וסרטוני וידאו בנושאים השונים והגענו לתנועה של 8,000 כניסות באתר בכל חודש.

פיתחנו מערכת צ’ט בוט המייצרת אינטראקציה של שיחה בצ’ט עם הגולשים, כדי להקל ולהנגיש להם את המידע הרלוונטי שהם מחפשים באופן ידידותי ובפניה אישית.  

בדף ובקבוצות הפייסבוק העלינו פוסטים עם מידע בנושאי שבץ מוחי, ופעילות העמותה, וכן נושאים לדיון בקבוצות הסגורות והגדלנו את החשיפה של התכנים לעוד ועוד גולשים שהתעניינו בהם.

במקביל חידשנו את הניוזלטר של העמותה.

  • ניהול קמפיין למניעת שבץ מוחי ולשיקום: ניהלנו קמפיין בדיגיטל ומדיה החברתית וברדיו  בנושאי מניעה ושיקום שכלל:
    • הרצאות בפייסבוק לייב (וובינרים) שהתמקדו במתן מידע לציבור נפגעי השבץ המוחי ובני משפחותיהם כדי להתמודד טוב יותר עם השבץ  המוחי בימי הבידוד החברתי בתקופת הקורונה.  הקמפיין פנה גם לחברה הערבית וזכה בכ– 13,000 צפיות.

העלאת סרטון בנושא מימוש זכויות עם לינוי בר גפן בליווי פוסט שהגיע לקהל של 440,810 גולשים,ונחשף להם 909,221 פעמים. ו- 3840 כניסות לאתר.

  • קמפיין באתרי האינטרנט “כמוני” וב”מוטקה” שהגיע לכ- 11,000 חברים בקהילת השבץ המוחי. הקמפיין כלל דיוור ישיר  לחברים.
    • השתתפנו בתחנת הרדיו FM 100  שלה מאזינים כ-22,000 איש והמיועדת לציבור המבוגר בנושאי גורמי הסיכון והמניעה לשבץ מוחי.

ובנימה אישית, הקמפיינים שלנו מטמיעים לאורך הזמן את העובדות החשובות לגבי שבץ מוחי בקהילה. לפני מספר ימים התקשרה אלי ידידה שזכרה משהו מהסרטון לגבי דיבור מבולבל כדי לשאול אותי על בעלה שהחל לדבר באופן לא ברור. מיד הודרכה לפנות אותו לבית החולים  ובאמבולנס עם חשד לשבץ. בזכות זאת הוא ניצל.

מטרתנו שכל בית בישראל ידע לזהות את הסימנים המוקדמים לשבץ. להגיע במהירות לבית החולים באמבולנס וכך להציל נפגעי שבץ ממוות ונכות קשה,

מערך הדרכה אינטרנטי “הכול אודות שבץ מוחי” – כחלק מהמאמץ להנגשת המידע העצום בנושאי מניעה, טיפול, שיקום ומימוש זכויות לציבור המשתמשים, התחלנו לפתח “ספריית סרטונים”. הסרטונים יעלו באתר ובקמפיין במדיה החברתית. נשתמש בהם להזמנת הציבור להרצאות עם טובי המומחים בסוגיות השונות הקשורות לשבץ המוחי. 

תרמו לעמותה

עמותת נאמן פועלת יותר מ-25 שנה במתן תמיכה ועזרהלנפגעי השבץ המוחי ובני משפחותיהם על ידי בניית מערכי תמיכה, עזרה ומידע למיצוי זכויות ופיתוח שירותים בקהילה כדי לעזור להם לעמוד על הרגליים ולחזור לחיים טובים. עוסקת בקידום המניעה והטיפול המהיר והיעיל בשבץ מוחי כדי לצמצם את נזקיו.

פרטי חשבון הבנק לתרומה באמצעות העברה בנקאית

או

בואו להתנדב