השקענו מאמץ רב להנגשת מידע למניעה ולטיפול בשבץ מוחי, השנה העברנו הרבה מהפעילות הזאת, בתוקף הנסיבות, לעולם הדיגיטל
העלאת סרטון בנושא מימוש זכויות עם לינוי בר גפן בליווי פוסט שהגיע לקהל של 440,810 גולשים,ונחשף להם 909,221 פעמים. ו- 3840 כניסות לאתר.
- אתר האינטרנט ודף הפייסבוק של העמותה :
- ניהול קמפיין למניעת שבץ מוחי ולשיקום: ניהלנו קמפיין בדיגיטל ומדיה החברתית וברדיו בנושאי מניעה ושיקום שכלל:
- הרצאות בפייסבוק לייב (וובינרים) שהתמקדו במתן מידע לציבור נפגעי השבץ המוחי ובני משפחותיהם כדי להתמודד טוב יותר עם השבץ המוחי בימי הבידוד החברתי בתקופת הקורונה. הקמפיין פנה גם לחברה הערבית וזכה בכ– 13,000 צפיות.
- קמפיין באתרי האינטרנט “כמוני” וב”מוטקה” שהגיע לכ- 11,000 חברים בקהילת השבץ המוחי. הקמפיין כלל דיוור ישיר לחברים.
- השתתפנו בתחנת הרדיו FM 100 שלה מאזינים כ-22,000 איש והמיועדת לציבור המבוגר בנושאי גורמי הסיכון והמניעה לשבץ מוחי.
Related Posts
- ملخص نشاط 2020 - التأهيل في المجتمع
מאחר שפעילות המועדונים נעצרה לחלוטין עם תחילת מגיפת הקורונה, גם כאן עשינו את השינויים ההכרחיים,…
- ملخص أنشطة جمعية نعمان لعام 2020 - أوجه التعاون
אנו בנאמן מאמינים גדולים בשיתופי פעולה ובשילוב ידיים עם כל מי שהאג'נדה שלו היא בתחום…
- جمعية نعمان - خلف الكواليس
טלי רוזין, מנהלת קשרי חוץ וממשל בחברת התרופות "פייזר", פוגשת ומשוחחת עם פנינה רוזנצוויג, מנכ"לית…